Gyomorpanaszok: ezért elavult megoldás rá a szódabikarbóna

Szóda és szív egészsége

Hogyan kell inni kevesebb cukros szódát - Egészség Tartalom Hogyan hagyhatom abba a sok szódát? Van egy szódás szokásod? Íme néhány tanács a csökkentéshez.

Vörösbor vagy vodkás szóda: Melyiket kell megrendelni? Új kutatás arról, hogy mely ital lehet a legjobb az egészségére A vodka szóda a lényegtelen sovány koktél lett, de az új kutatások szerint érdemes átgondolni a happy hour megrendelést. A Circulation folyóiratban megjelent tanulmány három sertéscsoportot hasonlított össze, amelyeket hizlaló táplálékkal etettek.

Még akkor is, ha valami mást szeretne inni, nagy nehezen megtalálja, hogy ez jól láthatóan megjelenjen szóda és szív egészsége automatákban, a gyorséttermekben és a szupermarketek pénztáraiban. Lehet, hogy addig nem veszi észre, hogy a koksz, a pepsi és hasonlók mennyire vannak a társadalmunkban, amíg meg nem próbálja abbahagyni a szódavizet.

Néhány ember számára a napi több üdítőital heves szokás. Tudod, hogy a szódavíz fogyasztása szokás, amikor azon kapod magad, hogy 10 órakor megy az élelmiszerboltba. Ha elképzelhetetlen az az ötlet, hogy naponta egy jeles üdítőt fogyasszon, akkor komoly szódaszokása lehet. Pánikbetegség magas vernyomas hagyja abba az ilyen szódás italt?

Megoldást jelent egy késhegynyi szódabikarbóna?

Miért akarna tehát erőfeszítéseket tenni a szódás szokás feloldására? Mivel az italipar az üdítőitalok önmagukban nem feltétlenül étrendi "nem". A probléma sok egészségügyi szakember szerint az, hogy az amerikaiak nem mindig mértéktelen mértékben iszogatják a szódavízüket. Sokan úgy gondolják, hogy csökkentenünk kell az édesített szódában használt két édesítőszer bevitelét: a fruktózt mint például a magas fruktóztartalmú kukoricaszirupot a szódában és a cukrot.

szóda és szív egészsége növények magas vérnyomás kezelésére

És az amerikaiak által édesített üdítőkből és gyümölcs "italokból" fogyasztott kalóriák aránya megháromszorozódott és között. Tehát egyszerűen a diétás szódára való áttérés a válasz? Nem feltétlenül, egyes szakértők úgy vélik.

Elhízottság

Popkin szerint nincs bizonyíték arra, hogy a szóda és szív egészsége édesítőszerek ártalmasak lennének az ön számára, de mivel az adatok csekélyek, az Italok Útmutatója nyugtalanul ajánlotta őket. Michael Jacobson, a Közérdekű Tudományos Központ CSPI érdekképviseleti csoportjának ügyvezető igazgatója azt javasolja, hogy azok, akik diétás üdítőket fogyasztanak, lehetőség szerint válasszák a Splendával édesítetteket.

A szódában használt alternatív édesítőszerek közül a CSPI az "elkerül" jelölést adja az aceszulfám-K, az aszpartám és a szacharin számára, de a "biztonságosnak tűnik" a szukralóz Splenda jelölést. Mindezek az édesítőszerek megkapták az FDA jóváhagyását. És egy, oldalas jelentésben, amely Kritikus vélemények a toxikológiában szeptemberben egy szakértői testület szerint biztos volt abban, hogy az aszpartám nem jelent egészségügyi kockázatot.

De a CSPI úgy véli, hogy az "elkerülő" listáján szereplőknek több vagy jobb tesztelésre van szükségük.

Mégis, bár Jacobson úgy véli, hogy "kevesebb a jobb" az alternatív édesítőszerekkel kapcsolatban, elismeri, hogy a diétás üdítőital fogyasztása jobb, mint a 10 teáskanál cukornak megfelelő mennyiség elfogyasztása - ezt kapja meg egy doboz szokásos üdítővel.

És hogy állsz hozzá egy szódás szokáshoz? Ha abbahagyja az ennyi szódát, a szakértők szerint ez négy lépésből áll: 1. Döntsd már el.

Szívbetegség: olyan ételek, amelyek károsak a szívre

El kell döntenie, hogy feladja - jegyzi meg Jacobson. Még akkor is, ha csak csökkenteni szeretné a szódafogyasztását, ennek megvalósításához határozott elkötelezettségre van szükség. Váltson a diétás szódákra. Ha naponta egynél több szódát iszol, törekedj arra, hogy csökkentsd az elfogyasztott diétás üdítők mennyiségét is - végül.

szóda és szív egészsége pulzus magasabb mint a vérnyomás

Menj koffein-mentesen. Popkin és Jacobson úgy véli, hogy a koffein és az a tény, hogy enyhén addiktív, része annak az okának, hogy a szódát olyan nehéz megszüntetni. Keressen koffeinmentes üdítőket, és fokozatosan csökkentse a koffeinmentes italok számát minden nap, miközben a szódás szokás teljes felszámolása érdekében dolgozik.

szóda és szív egészsége ohsu szív egészsége

Ha a szódabikarbóna rabja vagy, akkor két szokást rúgsz - a szódás és a koffein szokást. Készítsen fel alternatívákat. Tartson kéznél sok finom, nem szódás italt, hogy a szódát a lehető legkényelmesebb legyen feladni. Melyek a szóda alternatívái? Itt van egy lista a nem szódás italok megfontolandó lehetőségeiről. Észre fogja venni, hogy a kalóriát tartalmazó italok fontos tápanyagokat is tartalmaznak, például kalciumot vagy C-vitamint.

Adjon esélyt a szójatejnek. Ha napi adag szója mellett szeretne dolgozni, próbáljon ki szójatejet. Sok márka és íz kapható.

Szabó Gyuri bácsi /füvesember/ Máj, vese, szív és érrendszeri megbetegedések.

Ha a kalória kérdés, próbálkozzon az alacsonyabb kalóriatartalmú lehetőségek egyikével. Ne spóroljon a sovány tejjel. A sovány tej nagyszerű módja a fehérje, kalcium, D-vitamin és más fontos tápanyagok bevitelének növelésére. Egy csésze sovány tej csak körülbelül 85 kalóriát tartalmaz. Pimp a vized. Lelkes szódásivók számára a víz kissé izgalmatlannak tűnhet. Az egyik beszéljen a magas vérnyomás megelőzéséről módszer az, ha nem kalóriatartalmú ízeket adunk a vízhez.

Egy ág menta vagy egy szelet citrom vagy citrom csodákat tesz. Ha kedveli a finomabb ízeket, próbáljon meg egy-két szelet uborkát vagy fagyasztott epret.

szóda és szív egészsége leckék a magas vérnyomásért

Készíts zöld vagy fekete teát az új italszokásodnak. Popkin szerint a tea egészséges alternatívája a víznek azoknak az embereknek, akik jobban szeretik az ízesített italokat.

A tea kalóriamentes és olyan erőteljes fitokémiai anyagokat tartalmaz, mint a zöld tea antioxidánsa, az epigallocatechin-gallát EGCG.

Hogyan kell inni kevesebb cukros szódát

Remek ízű zöld és fekete teák bővelkednek a szupermarketekben és a szaküzletekben. Ha visszafogja a koffeint, keressen koffeinmentes teákat. Gondolj kívül a lédobozon. Vagy próbálja ki az új zöldséglé ízeket a szupermarketében, valamint a gyümölcs- és zöldséglé-keverékeket.

Bár nem túl alacsony kalóriatartalmúak, minden adag tartalmaz szóda és szív egészsége adag gyümölcsöt és egy adag zöldséget. Fedezze fel a Coffee Cure-t. A java szerelmeseinek a kávé kalóriamentes, zamatos alternatívája lehet a szódának. Kávéházakban és szupermarketekben pedig könnyen talál alacsonyabb koffein tartalmú kávákat. De ahhoz, hogy a kávé alacsony kalóriatartalmú maradjon, mindenképpen egyszerű legyen - hagyja ki a szirupokat, a tejszínhabot és a teljes tejet.

Tegye kényelmessé a jó öreg H2O-t. Az Italok Irányító Szóda és szív egészsége napi legalább 4 adag vizet javasol a nőknek, és legalább 6 adagot a férfiaknak.

Amikor szomjat kell csillapítania vagy hidratálnia a testét, semmi sem teszi jobban, mint a víz. Ha a hideg, frissítő víz sokkal kényelmesebb lenne, és ha arra emlékeztetnénk, hogy napközben igyunk, akkor sokkal többen érnék el ezt a napi célt. Tehát tartsa készen a vizes palackokat a hűtőszekrényben, és minden alkalommal, amikor elhagyja a házat, vigyen magával egy palackot. Ha hűtött víz ül az autójában vagy az íróasztalán a munkahelyén, akkor nagyobb eséllyel veszi át a vízivás szokását.

Eredetileg